Dabar yra 13 Lap 2018, 04:39 Išplėstinė paieška

Masturbacijai būtina rasti alternatyvą. Endorfinai

Straipsniai, literatūra. Masturbacijos žala, pasekmės, poveikis organizmui. Pozityvūs pokyčiai nustojus masturbuotis. Priklausomybė nuo pornografijos. Testosteronas ir masturbacija.

Masturbacijai būtina rasti alternatyvą. Endorfinai

Standartinė admin » 28 Lap 2010, 18:24

Paveikslėlis

Nustojus masturbuotis būtina surasti pakaitalą, alternatyvą šiam dalykui! Ta prasme, būtina užsiimti tais dalykais, kurių proceso metu išsiskiria endorfinai. Šiame straipsnyje bandysiu trumpai apžvelgti kas yra tie endorfinai, ir kaip galima paskatinti laimės suteikiančių endorfinų išsiskyrimą.

Žodis endorfinas kilęs iš endo 'vidinis' + morphine 'morfinas'. Morfinas (dar vadinamas morfijumi) yra cheminė opiumo medžiaga, turinti savybę nuskausminti ir kelti euforiją. Endorfinai taip pat veikia žmogaus savijautą, iš dalies veikia žmogaus emocijas, elgseną, miegą ir atmintį. [wikipedia]

Hipofizė (posmegininė liauka) - pagrindinė žmogaus organizmo liauka, kurioje išsiskiria hormonas endorfinas, kitaip dar vadinamas „laimės hormonas“. Taip pat ji tvarko įvairius medžiagų apykaitos reiškinius. Galvos smegenų ir hipofizės ryšys paaiškina hormonų ir emocijų ryšį. Hipofizė gamina augimo hormonus ir hormonus, atsakingus už pieno liaukų veiklą, gimdos susitraukimus. Ji padeda skydliaukei, antinksčiams, kiaušidėms ir sėklidėms gaminti savus hormonus bei stimuliuoti jų veiklą.

Kitas labai svarbus hormonas – kortizolis, kuris atsakingas už organizmo mobilizacija streso metu, įtampos, ir kituose neigiamose situacijose.

Taigi, onanistas masturbuojasi, orgazmo metu išsiskiria didelis kiekis endorfinų, onanistas kaifuoja. Tai pasikartoja dešimt, šimtą, gal net ir tūkstantį kartų. Galų gale vieną gražią dieną žmogus suprantą, kad yra priklausomas nuo masturbacijos, tapo jos vergu. Tada jisai nusprendžia visam laikui atsikratyti šio pražūtingo įpročio. Pirmom dienom pastebimas didelis energijos antplūdis, budrumas, žvalumas ir entuziazmas. Išsekintas organizmas pagaliau gauna pertrauką ir pradeda reabilitacijos, atsistatymo procesą. Tačiau po kai kurio laiko jam vis labiau norisi ir norisi... ir tas noras nebuna patenkintas. Organizmas negauna savo įprastos endorfinų dozės, kaip ilgą laiką buvo įpratęs ją gauti. Tas įprotis kažkiek panašus į savotišką narkomaniją, priklausomybę nuo endorfinų dozės. Tokioje situacijoje organizmas būna pastovioje streso būsenoje, pastebimas kortizolio perteklius. Žmogus pasiduoda nevilčiai, nelaimei, baigiasi kantrybė... viskas, nuleidžia. Banali schema tuo, kas vyksta su atsisakiusiai masturbuotis.

Tam, kad atsisakymo procesas būtų lengvesnis, reikėtų surasti alternatyvą endorfinui, jo išsiskyrimui.
Endorfino gavymo būdus galima išskirti į dvi grupes:
1) “Nesąžiningi“ būdai;
2) „Sąžiningi“ būdai;


Nesąžinigi” endorfino skatinimo būdai – onanizmas, seksas(jeigu tampate nuo jo priklausomi), alkoholis, cigaretės, narkotikai, apsirijimas, internetas – priklausomybė nuo žaidimų, permiegojimas, kvailų filmų/knygų peržiūra ir t.t.

“Sąžinigi” endorfino skatinimo būdai – saikingas seksas su mylimu žmogumi, sportas ir įvairi užsiemimų praktika su savo kūnu, sveika gyvensena, sveikas maistas, malonus darbas, poilsis gamtoje, pasivaikčiojimai gryname ore, smagus bendravimas su draugais, pagalba žmonems, pozityvus mąstymas, nauji įspūdžiai, meditacija ir t.t. visa tai, kas Jums sukelia šypseną ir yra malonu prisiminti.

Nesu fanatiškai priešiškas “nesąžinigiems” būdams. Kartais jie gali būti būtini tam tikrose situacijose =) Turi būti taip „darau ką noriu, ir nesu nuo to priklausomas“. Turėtumete minimalizuoti 1. gavimo būdus ir maksimalizuoti 2.

Plačiau apie "sąžinigus" endorfino skatinimo būdus:

Sportas. Sportuojant išsiskiria endorfinai – laimės hormonai, todėl aktyvūs žmonės ne tik gražesni, bet ir laimingesni. Daugelis žmonių į sporto salę ateina pajusti džiaugsmą, juos traukia čia vėl ir vėl... Sportuoti galima ne tik sporto salėje, bet ir namų sąlygomis: atsispaudimai, įvairūs pratimai su svarmenimis, begiojimas ir t.t. (jeigu kas turi gerą programą, būkite geri, pasidalinkite su kitais)

Sveika gyvensena. Nustokite rūkyti, gerti alkoholį ir laimė Jus aplankys. Džiaugsitės kiekvieną akimirką, sveika odą, plaukais, gamtos kvapais ir t.t. Siūlyčiau pasiskaityti flame'o pozityvius pokyčius nustojus rūkyti.

Čili pipiras. Palaikykite čili pipirą ant liežuvio kažkurį laiką. Jūs ne tik pasijusite geriau bet galėsite atsikratyti skausmo. Tegiama, kad tai yra vienas iš efektingiausių endorfinų skatinimo būdų. Pats to nesu išbandęs, bet planuoju. =) Apie poveikį atrašysiu vėliau.

Bučiniai. Bučiuojantis, be džiaugsmo hormonų, išsiskiria endorfinai, kurie mažina skausmo pojūtį. Tad kuo aistringesnis bučinys, tuo daugiau endorfinų. Ne veltui viduramžiais vyravo nuomonė, kad moteriai pabučiavus vyro galvą, skausmas pranyksta. Vieno aistringo bučinio metu į organizmą išsiskiria minimaliai morfijaus dozei prilygstantis raminamųjų hormonų kiekis.
Taip kad, turėti mylimą partnerę yra privalumas ir pagalba atsisakant masturbacijos.

Pozityvus mąstymas. Mokinkitės kontroliuoti ir valdyti savo mintis, ir kai tik ateina kažkokią negatyvi mintis, iš karto keiskite ją pozityvia. Tai paskatins endrofino išsiskyrimą ir Jūs pajusite kaip pagerėjo nuotaika.

Nauji įspūdžiai. Apsilankymas teatre, mylimos grupės koncerte. Muzika, kuri privertė Jūs išspausti vieną ar kitą ašarėlę - puiki šių hormonų skatintoja.

Ultrovioletas. Pamatę saulutę, pasistenkite nuo jos neslėptis. Daugiau atostogaukite prie jūros! Kodėl pietiečiai tokie laimingi ir pastoviai šypsosi?!! =) Mažų UV spinduliuotės kiekių žmonėms reikia vitamino D gamybai. Ji taip pat naudojama kai kurioms ligoms (pvz., rachitui, žvynelinei ar egzemai) gydyti.


Kviečiu prisijungti prie diskusijos ir pasidalinti savais "sąžinigais" endorfinų skatinimo būdais.
Vartotojo avataras
admin
Site Admin
 
ATS.: 70
Užsiregistravo: 30 Rgs 2010, 17:02

Re: Masturbacijai būtina rasti alternatyvą. Endorfinai.

Standartinė admin » 29 Lap 2010, 22:57

Šiandien buvau parduotuvėje ir pirmą kartą gyvenime nusipirkau 3 čili pipirus, po vieną pirkti neradau, buvo tik po 3 pakuotėje. Grįžęs namo pradėjau eksperimentuoti. Atsikandau, palaikiau ant liežio kokią minutę, nuo aštrumo pradėjo viską maloniai griaužti , atsirado šypsenėlė, keistai neįprasti pojūčiai. Galiu pasakyti, kad tirkai VEIKIA! =))))
Padariau išvadą - nuo šiol karts nuo karto į sumuštinukus kartu su prieskoniais dėsiu kažkiek čili pipiro =) Dažnai irgi negalima, kiek žinau aštrūs patiekalai nelabai sveika skrandžiui.
Vartotojo avataras
admin
Site Admin
 
ATS.: 70
Užsiregistravo: 30 Rgs 2010, 17:02


Re: Masturbacijai būtina rasti alternatyvą. Endorfinai

Standartinė kuku » 29 Gru 2010, 15:19

Jo,blyn tai turiu vaikina onanista. :wasntme: .ir sexas nekoks su juo,nes priprates savo laime tenkint su rankyte..mmm..jo drauguzis iskart suglemba kai reikia ivest..nu patys zinot..ir ruko,megejas alaus..40m..vaikinui visad tokios problemos su visom moterim taip kad ne as priezastis..ir dar,jam erekcija vyksta tik tuomet kai ranka stimuliuoju arba oraliniu :devil: budu..kazkodel nuogu moteru ziurejimas jam erekcijos nesukelia..nk nesuprantu tik pati jauciuos kaip ..nu zinot..kas jam yr? :fubar: :headbang:
kuku
 
ATS.: 3
Užsiregistravo: 29 Gru 2010, 15:02

Re: Masturbacijai būtina rasti alternatyvą. Endorfinai

Standartinė orator » 08 Sau 2011, 00:08

Nieko blogo apie tavo vyra sakyti nenoriu, bet manau tam tikrų problemų turi. Tokiam amžiuje tikriausiai jau pats viska suvokia, tik nenori keisti to gyvenimo būdo.

Kad erekcija vyksta tik stimuliuojant ranka - tikrosios onanizmo pasekmės. Na, dėl nuogų moterų žiūrėjimo, tai jau manau prisižiūrėjęs yra, tai normalų, kad vien nuo to erekcija neatsiranda :)
Patarimas: tikrai nustoti visiškai masturbuotis, visos sąlygos yra, pastovi partnerė yra...
Dėl rūkymo ir alučio visiems aišku :(
Vartotojo avataras
orator
 
ATS.: 42
Užsiregistravo: 13 Spa 2010, 19:56


Grįžti į Onanizmo žala

Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 1 svečias

cron